Who follow Diapers4All

Monday, May 23, 2011

Nak tahu sejarah baby diaper?


Perkataan “diaper” berkaitan dengan perkataan fabric atau linen. William Shakespeare merupakan orang pertama yang menggunakan perkataan diaper.  Orang kat Amerika dan Kanada, panggil diaper,tapi kat Britain diaorang panggil “nappy” singkatan dari perkataan baby napkin.

Diaper pakai buang mula diperkenalkan sekitar tahun 1960an,orang pertama yang terlibat dalam penghasilan diaper ni ialah Vic Mill(pengasas jenama pampers). Industri diaper ni semakin mula berkembang pada tahun 1970an dan ia menjadi semakin popular pada tahun 1980an. Pada tahun 1990an,industry diaper telah mengalami revolusi dengan terhasilnya pelbagai jenis diaper dengan ciri2 yang lebih baik seperti magic tape dan kadar penyerapan yg lebih tinggi.

Di Diapers4all, kami cuba memenuhi keperluan ibu bapa dengan menyediakan pelbagai jenis diaper yang berkualiti dengan harga yang jauh lebih murah dari harga pasaran. Salah satunya adalah dari jenama soom2.kadar penyerapan yang lebih banyak, dengan material yang lebih lembut dan kering pada kulit bayi anda. 


Available in size L and NB only

Cepat! dapatkan hari ini sementara stok masih ada:) 

No comments:

Post a Comment